sabato 23 aprile 2011

Ngelet shtatzane dhe fajëson filmat për të rriturit

Një grua amerikane pretendon të kete ngelur shtatzane pasi ka parë një film per te rritur në 3D. Protagoniste e kesaj historie të pabesueshme është Jennifer Stewart, gruaja e një ushtari amerikan.

Për të mbështetur argumentet e saja, gruaja vuri në dukje se ka lindur një fëmijë me lëkurë të zezë, ndërkohë që ajo dhe burri i saj janë "të bardhë." Stewart ka shpjeguar qe femija ngjan nje nga aktoret te ketej filmi per te rittur.

"Një muaj pas shikimit te filmit, fillova të me merrej mend dhe pas disa kontrolle kuptova qe ishja shtatzënë," tha gruaja 38 vjeçare. Jennifer pranon martesën e saj me njeriun, një ushtarak amerikan, i cili ishte duke shërbyer jashtë vendit mund të jetë në telashe: "Edhe pse burri im me beson mua, martesa ime me im shoq mund të jetë në rrezik, por ai e di qe unë jam besnike. "

Kurse burri i saj Eric Johnson, i cili duket se i jep te drejte te shoqes duke nenzizuar qe: "Kjo histori me ve ne dyshim , por unë besoj në mirësinë e gruas dhe di qe me teknollogjite e sotme çdo gjë është e mundur.

Nessun commento:

Posta un commento